Dragi sneaker fanovi!

Obaveštavamo Vas da će sve TAF radnje od petka 08.05.2020 biti ponovo otvorene!

Radi sprečavanja širenja infekcije, rad će biti organizovan  skladno  preporukama za sprečavanje infekcije u radnjama koje započinju sa radom u okviru  ublažavanja restrikcija vezanih za COVID-19.

Opšte  protivepidemijske mera se nalaze okačene na izlozima naših radnji i  svi kupci  za vreme boravka u prodavnicama i prodajnim objektima su  u obavezi da ih se pridržavaju.

Kako bi kupovina bila sigurna, još jednom navodimo praktične mere prilikom ulaska i boravka u prodavnicama:

  • Dezinfikujte ruke prilikom ulaska
  • Ulaz u prodavnicu dozvoljen je samo zdravim osobama, odnosno osobama koje nemaju znakove prehlade
  • Koristite zaštitnu masku
  • Održavajte razmak između drugih kupaca za vreme kupovine i ispred kase od minimalno 2 metra.
  • Preporučujemo beskontaktno plaćanje.
  • Poštujte upute prodajnog osoblja oko maksimalnog broja kupaca koji istovremeno mogu boraviti u prodavnici.

Obaveštenje kupcima online prodavnice:

  • Zbog izuzetno povećanog broja web narudžbina i poslatih poruka, dolazi do kašnjenja u odgovaranju, pa vas molimo za razumevanje.
  • Aktivirali smo i dodatna mesta isporuke kako bismo skratili rok isporuke. Narudžbunu možete primiti u roku od 5 radnih dana. Kod povećanog broja narudžbina, taj rok može se produžiti na 7-10 radnih dana.
  • Niže odgovori na najčešća pitanja.

Dostupne metode plaćanja

U TAF online prodavnicama moguće je plaćati debitnim, odnosno kreditnim karticama

  • MasterCard, Visa i Maestro,
  • pouzećem

Transakcija je odbijena. Što trebam učiniti?

U slučaju problema s odbijenom transakcijom, preporučujemo vam da provjerite sljedeće najčešće razloge za odbijanje transakcije:

  • imate li kreditnu karticu koja ima omogućeno plaćanje putem interneta Visa, Mastercard,  Maestro (sa uključenom opcijom plaćanja na mreži)
  • jeste li ispravno uneli podatke
  • da li je uključena provera sigurnosne kartice
  • da li možda imate prekoračenje dnevnog ili mesečnog ograničenja
  • ili možda imate postavke u pregledniku koje bi sprečile plaćanje putem interneta (kolačići onemogućeni, privatno pregledavanje itd.)
  • budući da ne znamo koji preglednik koristite, pokušajte obaviti kupovinu otvaranjem stranice u drugom prozoru
  • ako kupujete preko telefona, možda biste trebali pokušati na računaru.

Kako mogu znati kada će biti isporučen paket?

Kada online prodavnica pošalje paket, od dostavne službe dobićete e-poštu i kôd za praćenje paketa.

Zašto ne možemo precizno predvideti vreme isporuke?

Proizvodi se nalaze u različitim skladištima, a na vreme isporuke utiče i broj proizvoda po narudžbini, jer se može dogoditi da se, na primer, proizvodi nalaze na tri različita mesta. Sva tri proizvoda moraju stići na mesto otpreme, gde se paketi pripremaju za otpremu. Zato se može dogoditi da neki paket primite vrlo brzo, ili isporuka može potrajati do 10 ili, u izuzetnim slučajevima, čak 12 radnih dana. Da bismo skratili vreme isporuke, otvorili smo dodatna mesta isporuke.

Teško stupate u kontakt sa nama?

Kontakt centar trenutno prima ogroman broj narudžbina, upita i zahteva dnevno. Kako bi mogli svakodnevno obraditi što veći broj njih, molimo Vas za malo strpljenja oko primanja odgovora. Ako je ikako moguće, molimo vas da poruku pošaljete samo jednom i na jednu adresu, jer će u protivnom odgovor svima koji čekaju biti usporen.

Telefonska linija 0800 200 206 i adresa e-pošte webshop@taf.rs prvenstveno su namenjena za pitanja vezana uz poslatu poruku. Na ovom smo mailu dostupni i za sva ostala pitanja kao što su; saveti o odabiru, izboru veličine ili zaliha, reklamacije i bilo koja druga materijalna pitanja.

Kako mogu vratiti ili zameniti proizvod naručen za vreme pandemije Covid19?

Proizvod vraćate zajedno sa izjavom o odustajanju od ugovora na adresu online prodavnice. Proizvod mora biti nekorišćen, u originalnom pakovanju, sa svim pripadajućim nalepnicama i dokazima o kupovini. Kad primimo proizvod i pregledamo ga zajedno sa izjavom, obavestićemo vas o povratu.

No, ovisno o trenutnoj situaciji, produžili smo rok povrata proizvoda na 45 dana, što znači da možete vratiti proizvod u roku od 45 dana od kupovine (ako se radnje otvore tokom tog vremena, možete izvršiti povrat u radnjama TAF-a). Bez obzira na produženi rok povrata, izjava o odustajanju od ugovora mora se poslati u roku od 14 dana od dana kupovine. Izjavu možete poslati poštom na adresu onlineprodavnice ili putem e-maila na webshop@taf.rs

Proizvod sam platio, ali ga još nisam dobio.

Prilikom narudžbine sredstva su samo rezervirana na računu. Tek kada online prodavnica potvrdi iznos za fakturu i otpremi paket, transakcijski račun kupca se tereti. Ako neki od proizvoda nije mogao biti isporučen, račun kupca tereti se samo za otkupnu cenu proizvoda koji se isporučuju.

Hvala na razumevanju!

Vidimo se u TAF-u!