Česta pitanja

Povratak na podršku

Narudžbine

Kako naručiti proizvod?

U internet prodavnici odabirate proizvod, boju i veličinu pa ga klikom na dugme dodajete u svoju korpu. Klikom na korpu ili ikonu vašeg profila u internet prodavnici, bićete preusmereni na stranicu sa pregledom narudžbine. Tamo možete promeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi vraćanjem na željenu rubriku. Kada završite sa odabirom proizvoda, prilikom pregleda korpe pritisnite dugme za sledeći korak i odaberite način dostave i plaćanja i ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme da biste potvrdili narudžbinu. Za nekoliko minuta primićete e-poštu sa pregledom narudžbine na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrovati za kupovinu u internet prodavnici?

Nije potrebno registrovati se za kupovinu u internet prodavnici. Možete kupovati i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati uneti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbine.
I pored ove opcije preporučujemo vam da se registrujete za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gde će vam biti dostupna istorija vaših narudžbina, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u internet prodavnici itd.

Mogu li pratiti isporuku paketa?

Da. Kada potvrdite i pošaljete narudžbinu, dobićete e-mail poruku sa potvrdom koja će vam omogućiti pristup podacima o statusu vaše pošiljke.

Kako otkazati narudžbinu?

Ako ste potvrdili narudžbinu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbina se može otkazati tako što ćete nas kontaktirate na webshop@taf.rs ili telefonom na 0800 200 206, pa ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbine.

Kako mogu promeniti svoju narudžbinu?

Ako ste potvrdili narudžbinu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbinu više nije moguće promeniti. Ako smatrate da je došlo do greške, predomislili ste se ili želite zameniti, ukloniti ili dodati proizvod u narudžbini, kontaktirajte nas na webshop@taf.rs ili putem telefona na 0800 200 206 i zatim ćemo pokrenuti postupak promene u narudžbini.

Mogu li promeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbinu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavestite o ovoj promeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na webshop@taf.rs.

Kako mogu znati da li je narudžbina potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbinu, proverite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da proverite odeljak "Neželjena pošta". Zbog različitih postavki mreže ili računara tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbine. Ako u tom odeljku ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na webshop@taf.rs ili telefonom na 0800 200 206.
Ukoliko ste se registrovali za kupovinu u internet prodavnici, možete jednostavno pregledati svoje narudžbine na profilu koji ste kreirali.

Šta to znači ako proizvod nije na zalihama?

To znači da je proizvod trenutno nedostupan. Ako se proizvod ne može isporučiti, proizvod će se povući iz ponude online prodavnice. Ako ste zainteresovani za kupovinu proizvoda koji nije na zalihama, kontaktirajte nas i proverićemo za vas mogućnosti isporuke ili vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam možda mogao odgovarati.

Mogu li naručiti proizvode putem kompanije ili kao kompanija?

Da, jednostavno možete naručiti proizvode putem kompanije ili kao kompanija (pravno lice). U postupku narudžbine obavezno upišite podatke o kompanijji u polje podaci, i u sledećem koraku odaberite način plaćanja. U slučaju kupovine u ime kompanije, dužni ste kao ovlašćena osoba koja može kupovati u ime kompanije uneti ispravne podatke kao garancija za njihovu tačnost.

Dostava

Koji je način dostave?

Kada naručujete proizvod u internet prodavnici, možete odabrati jedan od sledećih načina isporuke:
a) dostava na adresu koju ste naveli prilikom slanja narudžbine
b) preuzimanje narudžbine u The Athlete's foot prodavnici

Koji su troškovi dostave?

Dostava je besplatna.
Pri plaćanju gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) Dexpress d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 12,00 RSD (sa PDV-om).
Ako proizvod preuzmete u The Athlete's foot prodavnici koju ste odabrali u procesu narudžbine, isporuka je besplatna.

Koji je prosečan rok za dostavu?

Rok dostave za robu kupljenu u internet prodavnici je dva do pet radnih dana. Zbog povećane količine narudžbine tokom sezonskih sniženja vremenski period isporuke može se produžiti do sedam radnih dana. Rok počinje kada narudžbinu potvrdi internet prodavnica ili prvog radnog dana nakon podnošenja naloga.

Koliko me dugo u prodavnici čeka narudžbina?

Nakon što je narudžbina isporučena u željenu prodavnicu, dobićete obaveštenje putem e-maila. Paket će vas čekati sedam dana od dana slanja obaveštenja o prispeloj narudžbini. Ako paket ne možete preuzeti iz nekog razloga za dati vremenski rok, i treba vam više vremena, javite nam se na webshop@taf.rs.

Što morate znati o dostavi na kućnu (odabranu) adresu?

Na primer, ako naručujete dostavu proizvoda na kućnu adresu a:
  • narudžbinu ste već platili, ali u trenutku dostave niste kod kuće, prevoznik je dužan da obavesti Pošiljaoca o nemogućnosti uručenja pošiljke, u kom slučaju je Pošiljalac dužan da Prevozniku izda dodatna uputstva. U slučaju nemogućnosti uručenja u smislu iz prethodnog stava i nakon dodatnog uputstva od strane Pošiljaoca, Prevoznik je dužan da pošiljku vrati Pošiljaocu, nakon čega će Pošiljalac Primaocu refundirati novac.
  • narudžbinu još niste platili - u trenutku isporuke pri plaćanju proizvoda gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) Dexpress d.o.o. obračunava i proviziju za otkupninu koja iznosi 12,00 RSD (sa PDV-om). Ako u trenutku dostave niste kod kuće, prevoznik je dužan da obavesti Pošiljaoca o nemogućnosti uručenja pošiljke, u kom slučaju je Pošiljalac dužan da Prevozniku izda dodatna uputstva.
U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenskom roku, a želi ponovo dostavu, kupcu se obračunavaju dvostruki troškovi dostave.

Plaćanje

Dostupne metode plaćanja

Kupoprodajni ugovor se čuva elektronski na serveru pružaoca usluga i dostupni su korisniku u bilo kom trenutku na njegovom korisničkom profilu (podaci o korisničom profilu) i čuvaju se za vreme / razdoblje potrebno za čuvanje takvih dokumenata u skladu sa primenjivim zakonom i računovodstvenim standardima

Metod plaćanjapayments-support
  • Plaćanje kreditnim karticama
    MasterCard, Visa, American Express, Dina, Maestro
  • Pouzećem

Plaćanje kreditnim karticama

U internet prodavnici The Athlete's foot moguće je plaćati debitnim, odnosno kreditnim karticama jednokratno ( Visa, Dina) ili na rate (BANCA INTESA ad Beograd na 6 mesečnih rata bez kamate: MasterCard, Visa; )

Prilikom preuzimanja

Prilikom preuzimanja narudžina u prodavnicama The Athlete's foot moguće je plaćanje gotovinom i debitnim, odnosno kreditnim karticama: MasterCard, Visa, Platnom Super karticom-Sberbank, Maestro, American Express i Dina, kao i čekovima. Dostavom narudžbina na kućnu adresu koju plaćate pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja), DExpress d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 12.00 RSD (sa PDV-om).

Sigurnost stranice

Kupovina u našoj internet prodavnici je sigurna. Koristimo WSpay sistem koji nudi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka, a 3D zaštitom garantuje korisnicima sigurnu online kupovinu. Brojevi kreditnih kartica ne čuvaju se u sistemu, a njihov upis štiti se enkripcijom podataka.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

0800 603 602

(9:00-17:00 Pon-Pet)

Kontakt

Učitavanje...